Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Να φεύγεις

Δευτέρα
Σχολάω απ’ τη δουλειά, τρέχω γρήγορα σπίτι. Ένα γρήγορο καφέ μιας και ότι ώρα και να βάλω ξυπνητήρι τελευταία, είμαι με την ψυχή στο στόμα (…κι όμως είναι τόοοοσο όμορφα...).

Όλα τέλεια!

σκέφτομαι
Έχω παλέψει ήδη με σκυλέλια, όρνιθες και δράκους, και βγήκα ζωντανή.
Η ζωή μου είναι ένα παραμύθι!

Όλα τέλεια!

6:30 η ώρα
ετοιμάζομαι για την πρόβα
με το αγαπημένο μου σχήμα
στο δρόμο
κατεβαίνοντας την Διοικητηρίου οδηγώντας
τον μήνα Σεπτέμβρη
ο ήλιος στήνει οδόφραγμα.
Χαζεύω

Το βράδυ γινόμαστε πολλοί
Τα συντροφάκια μου!
Ανοίγουμε τα συρτάρια,
Και ξεπηδάν πρότζεκτ, μα όχι λεφτά!
Ερε τι έχει να γίνει φέτος!

Όλα τέλεια!

Και σκάει το κράτος…
Πουουουουουου σου ρε…

Ο μίκλο και η δανάη φεύγουν…
Ο μίκλο και η δανάη φεύγουν...
Ο μίκλο και η δανάη φεύγουν!!!!!!!!!

Και δεν πρέπει να κάνω σαν μωρό…
Πρέπει να κάνω σαν μεγάλη…

Μμμμ…όλα τέλεια…

Και είναι Τετάρτη.
Σχόλασα.
Και σκάει η serratia
Και με κάνει χώμα…

Όλα βαίνουν καλώς

Και τώρα πρέπει να φύγω.
Συνέλευση


1 σχόλιο:

  1. Να κάνετε κάνα live με το αγαπημένο σου σχήμα (να σας δούμε κι εδώ κάτω), να χρηματοδοτήσετε τα πρότζεκτ!

    Κι άντε να δούμε τι έχει να γίνει (ή μήπως τι έχουμε να κάνουμε ;)? ) φέτος...


    Υ.Γ. Το ότι διάβασα τρίο κατάρα και είπα να το τσεκάρω να δω τι διασκευάρα παίζει να είναι, έχει να κάνει μάλλον με τον αγώνα που δίνω σήμερα ενάντια στις μολύνσεις (την κουταμάρα μου μέσα) του pc μου!

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή