Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

ΨΑΛΙΔΙ

-Είσαι έτοιμος μεγάλε;

-Μάλιστα.
Ε δηλαδή νομίζω πως ναι…
Έτσι όπως μου τα είπατε ρε φιλαράκια…
Ναι…
Εννοείται…νομίζω.
Ναι!
Είμαι!
Έτοιμος.

-Καλώς.
Πέρνα στον θάλαμο υπερανθρωπικήσΕΓΩατομικότητας.

-Ρε φιλαράκια μου…μετά από αυτή την διαδικασία θα είμαι όντως όπως μου υποσχεθήκατε;

-Σίγουρα!

-Ένας από εσάς;

-Ε ναι βρε λέμε!

-Ουάου!

-Φύγαμε τώρα;

-Φύγαμε!

(ξεφύγαμε)

Ο αμφιβληστροειδικός προτζέκτορας με συγκεκριμένη όπως πάντα συχνότητα, με τον από πάντα γνωστό και προβλέψιμο τρόπο, έκανε τις συνηθισμένες προβολές στο ενδοεγκεφαλικό ΕΙΝΑΙ του.




-Η διαδικασία του προτζέκτορα ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Είπε το κυνοειδές ρομπότ.



-γαβ γουφ γαβ γαβ

-Αλήθεια; Όντως το έκανε τελικά ε;

-Γαβ…

-Ωραία. Ε τι να κάνουμε…οι επιλογές είναι το ιερότερο πράγμα για έναν επαναστάτη.
Παρακαλώ φέρτε στο εξεταστήριο τον υποψήφιο.


Τα σκυλάκια αμέσως υπάκουσαν.

-Γουβ γουφ γαβ.

-Αφήστε με ήσυχο!
Τι θέλετε από μένα;
Τι είναι όλα αυτά;
Μα…

-γαβ γαβ

Τελικά, με τα χίλια ζόρια τα κατάφεραν.
...και μετά από λίγη ώρα.


-Τι είναι όλα αυτά; Ξαναρωτώ; Πείτε μου; Ποιοι είστε;

-Είμαστε σύντροφοι, αλλά για να καταλαβαινόμαστε καλύτερα μετά την επέμβαση σου, καλό θα ήταν να αυτοαποκαλούμαστε από δω και στο εξής μπάτσοι, διαχειριστές, ή αφέντες. Τόσο απλό.

-Αφήστε με να φύγω τώρα! Κατηγορούμε για κάτι;

-Όχι. Μην ανησυχείτε. Η αντίδρασή σας είναι φυσιολογική.
Μετά τις επεμβάσεις αυτού του τύπου, είναι αναμενόμενο να βλέπετε παντού εχθρούς.

-Να σου πω μπάτσε! Σε τελική ανάλυση ΔΕΝ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ έτσι;

-Α! τα αποτελέσματα είναι τελικά πολύ καλύτερα απ’ ότι περιμέναμε! Θα έπαιξε ρόλο προφανώς η εγκατάσταση του νέου λογισμικού “outevimapiso” στον εγκέφαλο του προτζέκτορα.
Αλλά ας μην μιλάμε γι’ αυτά…
Το μόνο που απομένει τώρα για να ολοκληρωθεί δυστυχώς η διαδικασία μηδένισης, είναι να υπογράψετε μια ανεύθυνη δήλωση, για να εγκατασταθεί στη μνήμη σας η λογική της «ουδέτερης στάσης», και το θεώρημα της «όπως σας βολεύει εξίσωσης καταστάσεων, και αποσιώπησης άλλων»

-Α… «μηδένισης»…πόσο ωραίο μου ακούγεται! Τώρα αρχίζω κάτι να θυμάμαι.

-Το ξέραμε πως αυτή η λέξη βαθιά μέσα σας θα σας ερέθιζε. Και σας ερεθίζει και τώρα…
Κάθε λέξη που ακούγατε από τους διαχειριστές του Οίκου τον τελευταίο καιρό, είχε αυτόν ακριβώς τον σκοπό. Να σας ερεθίσει. Με στόχο να επιτευχθούν βέβαια τα αντίθετα αποτελέσματα, αλλά όλα για καλό γίνονται να μου πείτε…

-Λοιπόν μαλακάκο. Σε 'σένα μιλάω. Επειδή όλα αυτά που μου λες μου ακούγονται μπαρούφες, κι επειδή αν ήθελα να σου μιλήσω θα γραφόμουν στο φόρουμ του πασόκ, τελείωνε!
Ακούς;
Έχω και δουλειές να κάνω!

Είμαι σε άλλη φάση. Την ψάχνω αληθινά. Δεν ξέρετε εσείς από αυτά…



-Ήδη τελειώσαμε! Η ανεύθυνη δήλωση, δεν υπογράφεται με στυλό φυσικά! Με λέξεις υπογράφεται. Καλή ζωή!

-Βρε σάλτα και γαμήσου παλιοκαριόλη!

-Και πάλι αντίο!
Και να μας κράζετε!
Χαιρετίσματα στα παιδιά!

-Γαβ γουβ!

-Άντε μου και στο διάολο! Εσείς και τα κωλόσκυλά σας!
Πάω να ουρλιάξω υπερήφανος!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου