Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

κάτι για το ρεσάλτο

προς τα μούτρα των λαγωνικών της κρατικής ασφάλειας

ήμουν χρόνια γκραφιτάς ρε παιδί μου...ξέρω...αυτοαναφορικό, εγωκεντρικό κτλ...
έχω σαν ενθύμιο μια παλιά μάσκα.
"αδιάσειστο στοιχείο 1ο"

έχω σκουπόξυλο και ενίοτε κάνω καρατίστηκα κόλπα με αυτό.
"αδιάσειστο στοιχείο 2ο"

ζεσταίνω το σπίτι μου με φυσικό αέριο πράγμα το οποίο δεν ξέρω πως θα χρησιμοποιηθεί εναντίον μου.
"αδιάσειστο στοιχείο 3ο"

προχθές αγόρασα 2 fisher μπύρες και τις ήπια.
"αδιάσειστο στοιχείο 4ο"

οι αποδείξεις απ' το σούπερ μάρκετ και τα άδεια μπουκάλια είναι σπίτι μου...
ουπς..."αδιάσειστο στοιχείο 5ο"

να φοβάμαι?

φυσικά και όχι!

κάτω τα ξερά σας απ' το Ρεσάλτο!
αλληλεγγύη στους συλληφθέντες καταληψίες του δημαρχείου Κερατσινίου
αλληλεγγύη/αξιοπρέπεια/αυτοοργάνωση

4 σχόλια:

  1. Και το ψαλιδάκι για τα νύχια;
    Το σφυρί για να κρεμάσω εκείνα τα κάδρα που είναι ακόμη ακουμπισμένα στο πάτωμα από τη μετακόμιση;
    Τη μάσκα του σκι από τη μια και μοναδική φορά που έφαγα τα μούτρα μου στο Καϊμακτσαλάν;

    Η γελοιότητα δεν έχει όριο.
    Λευτεριά σε όλους/ες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε που έχω το κακό συνήθειο να κινούμαι με μηχανακι και να φοράω κράνος....
    Λέυτεριά σε όλες και όλους τους συντρόφους.
    Δεν μας φοβίζουν μας εξοργίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφήστε παιδιά...την έβαψα...
    μόλις θυμήθηκα πως έχω μηχανή μεγάλου κυβισμού,κατουρούσα στο κρεβάτι μου όταν ήμουν μικρούλα, αρκετά μαύρα ρούχα, κάβουρα για τον νιπτήρα που στάζει, σκηνή για ελεύθερο κάμπινγκ, κινητό τηλέφωνο (με φορτιστή), και υπολογιστή (χωρίς φορτιστή...πού να πήγε άραγε ο φορτιστής του υπολογιστή;)...βγαίνω στην παρανομία τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένας ακόμα καισαρίσκος σε παραλήρημα αποφασισμένος να πατάξει την ανομία. Δεν κωλώνει πουθενά και αυτογελοιοποιήται σε κάθε ευκαιρία. Ψάχνει ο δόλιος μια θέση στην ιστορία αλλά τον βλέπω να κλείνει σύντομα μια θέση στο δρομοκαΐτειο.

    Κατά τα άλλα η Νίκαια έτσουξε κάποιους πολύ άσχημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή