Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010

Να επιστρέφεις




Σιωπή
Χρειάζομαι μετάγγιση λέξεων
Σιωπή του τάφου άκρα
Να επιστρέφεις είναι άσκηση που απαιτεί

Θα προσκυνούσα τις λέξεις που θα περιέγραφαν
Την ετοιμότητά μου
Να ξεχυθώ ξανά στους δρόμους σου
Στις μυρωδιές σου

Να μελετήσω την αριθμητική
Την γεωγραφία
Την γλώσσα σου
Θα προσκυνούσα τις λέξεις που θα περιέγραφαν
Την ετοιμότητά μου

Την ετοιμότητά μου να κοιμηθώ ξανά στην αγκαλιά σου
Όμορφη πόλη
Και την δεκτικότητα της δικής μου για εσένα επίσης
Για μια νέα ξενάγηση
Εντός μου
.
.
,





________________________________________________________

Ξανά πίσω…

Αυτές τις μέρες, οι άνθρωποι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες.

Σ’ αυτούς που γύρισαν απ’ τις διακοπές,

και σε αυτούς που δεν γύρισαν ακόμη…

καλώς ορίσατε!

6 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες!!!!!
    σερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γουέλκαμ...και καλές πολλές υπομονές για αυτο που αντικρύζεις και για αυτό που σου λείπει...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχει και η μικρή-πικρή κατηγορία αυτών που δεν πήγαν πουθενά. Δεν είναι φρόνιμο να αγνοείς αυτούς που σε μισούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σε όλους!!!

    φίλε μου αταξιθέτη...τί να πω...
    μου διέφυγε αυτή η υποκατηγορία...αν και πιστεύω πως όλο και κάπου θα πήγαν ακόμη κι αυτοί που λεν πως δεν πήγαν...και δεν μας πείθεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε αυτόν τον κόσμο οι άνθρωποι χωρίζονται σε 2 κατηγορίες...σε αυτούς που χωρίζουν τους ανθρώπους σε κατηγορίες και σε αυτούς που δεν τον κάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φυσικά και οι άνθρωποι χωρίζονται σε κατηγορίες...και μάλιστα πολλές, ρευστές, αντιφατικές και παράδοξες

    όχι σε 2...!!!

    απλά αυτή η έκφραση, το

    "Σε αυτόν τον κόσμο οι άνθρωποι χωρίζονται σε 2 κατηγορίες..."

    αποτέλεσαι ένα νουάρ παιχνιδάκι του καλοκαιριού...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή