Δευτέρα, 3 Μαΐου 2010

Ευγενικός πόθος


Έχουμε

Έχω μια εξίσωση

Με χιλιάδες αγνώστους

Η εξίσωση άπειρων τάξεων όπως πολλοί θα έχετε ακουστά

Αστειευόμενος κάποιος θα μπορούσε να την πει

Πολυταξική εξίσωση


Ότι θεωρία υπάρχει και δεν υπάρχει

Πρέπει να την ξεσκονίσω

Όχι για να την χρησιμοποιήσω

Κατά βάση για να την αποκλείσω

Πρέπει να έχω μεθοδολογία


Θα κάνω χιλιάδες συνδυασμούς

Θα εφεύρω αγνώστους, σε μένα γνωστούς

Για να τους αντικαταστήσω

Και να μου φανερωθούν κάποιοι άλλοι

Να τους πάρω με το μέρος μου και πάει λέγοντας


Σίγουρα θα κουραστώ πολύ

Θα αναλωθεί η ενέργειά μου σε περιφερειακές πράξεις

Και φαινομενικά η βασική εξίσωση απείρων τάξεων

Θα μένει για λίγο στην άκρη


Ώσπου με τον καιρό

Η εξίσωση θα γίνει πρώτης τάξης


Το ίδιο και η απάντηση

Μια ταξική απάντηση πρώτης τάξης!







Τα πράγματα δεν είναι φυσικά απλά μαθηματικά

Απ’ αυτά όμως καλό θα ήταν να κρατήσουμε την μεθοδολογία




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου