Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009

καλημέρα

Αν έχεις σκέψεις για το ζήτημα που δύσκολα μπαίνουν στη σειρά,
Ενώ παρ’ όλα αυτά θες οπωσδήποτε να γράψεις τόνους λέξεων.
Αν το BlogSpot είναι ψηλοαπρόσωπο και κρύβεσαι πίσω απ’ την ανωνυμία
(ποιος ξέρει μέχρι πότε)
Αλλά παρ’ όλα αυτά και μέσα απ’ αυτό ζητάς την επικοινωνία
για τα πράγματα που μας έδειξαν έναν άλλο εφικτό.
Αν έχεις ένα μικρό αγαπημένο αρχείο μνήμης που
μπορείς να ανατρέχεις πλέον
Τότε κι εσύ μπορείς να επιφυλαχτείς για το μέλλον
Όταν σου έρθει βρε αδερφέ!
Δεν μπορείς να γράψεις τώρα τόνους;
Θα γράψεις αύριο.
Και θα πράξεις.
Και μεθαύριο.
Και θα πράξεις.
και την άλλη…
και…


Προς το παρόν μιας και δεν είμαι σε "φάση" θα ανεβάσω ένα σκαναρισμένο κομμάτι ενός εντύπου που βγήκε από την συλλογικότητα terra incognita, τον περσινό δεκέμβρη. Επιφυλασσόμενος






























και
Κλείνοντας ξεθάβοντας













6/12/2008ΑΡΧΗ
Επ! Τι κάνεις; Πάλι εδώ;
Μια ανάσα βαθιά έχω να σε δω…
Από γοήτευση καλά τα πάω πάντως.
Εσύ; Το κυνήγι; Όλα καλά;
Καλά μαθαίνω. Μια χαρά τα πας με ότι ξεπηδά από μέσα μου.
Ότι ασφυκτιά και βγαίνει ν’ ανασάνει στα χνώτα της.
Με την απλούστερη κίνηση του δείκτη σου λουφάζει μισό στο γνωστό λαγούμι.
Μισό απ’ όλες τις απόψεις εκτός από μία.
Ολόκληρο στη γειτονιά των εκατόν είκοσι σφυγμών.
Yes! Την πάτησα πάλι! Είμαι ερωτευμένος! Είμαι ζωντανός…
Με αιώνιο πλέον σημείο ασυνέχειας.
Όπως η συνάρτηση που δεν παραγωγίζεται.
Ασυνεχής στο σημείο της παιδικής μου μνήμης.
Ασυνεχής στο 1999.
Σημεία ασυνέχειας όμως δεν γνωρίζεις εσύ…
Συνέχισε έτσι λοιπόν…
Θα βρεθούμε κάποια στιγμή.
Σε διαφορετική πλευρά του οδοφράγματος
Απ’ τη μια ο κόσμος που πεθαίνει κι ο κόσμος που γεννιέται απ’ την άλλη.
Και η θέση μου όχι «από επιλογή».
Αλλά από έλλειψη «άλλης επιλογής» που να επιτρέπει να νιώθω.
Και για να συνεχίσω να νιώθω, καληνύχτα.
See You Soon
16/12/2008ΤΕΛΟΣ
Τίποτα δεν τελείωσε.
Πέρα απ’ το ποιηματάκι…






Και φέτος προσθέτω




Poetry no more!

καληνύχτα
και όνειρα γλυκά
και καραμελωμένα

2 σχόλια:

  1. Πάνω που μου έλυσες το πρόβλημα του τι να γράψω για το Δεκέμβρη, μου δημιούργησες νέο μεγαλύτερο...

    Που να βρω scaner 35Χ50 για να μπορέσω να βάλω το εσωτερικό του εντύπου της terra incognita.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρες κανονικό σκάνερ και πιάσε δουλειά με το Photoshop!!!!χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή